دومین برنامه از ویژه برنامه اردیبهشت

شروع دومین برنامه از ویژه برنامه اردیبهشت، ماه گرافیک
با حضور کارنگ طیاری مدرس و طراح گرافیک
طیاری بحث را معنای بریف آغاز نمود و تاریخچه ی این واژه را بیان نمود
و فریب را خلاصه کردن و یا توجیه نامید و از معانی مختلفی که برای این واژه در فرهنگنامه های مختلف درج شده است بیان نمود
بریف چیست؟؟
بریف می خواهد راه رسیدن به مقصود را کوتاه تر کند...
ستاد حسین اسماعیلی از مدرسان مرکز در این برنامه شرکت نمودند...
در ادامه طیاری در مورد خواسته های مشتریان و انتظارات آنها صحبت نمودو انواع بریف و کار بردهای آنها را شرح دادند....
و اینکه مدیریت خلاقیت آژانس چگونه باید بریف خلاقیت بیاندیشد و به نگارش در آورد....
و اینکه شش سوال اساسی در نگارش بریف وجود دارد
1.هدف
2. شاخصه ی کالا
3.چرا مردم باید آن را باور کنند
4. استراتژی مد نظرتان چیست؟؟
5. بازخورد مخاطب
6. تاثیر برند بر مخاطب
به تشریح موارد فوق پرداخت و تفاوت برند و نشانه را شرح دادند و بزند را مشخصه و حس مجموعه دانستند....
انجمن گرافیک:
در ادامه نشست تا لحظاتی دیگر با حضور معاونت فرهنگی دانشجویی مرکز جناب آقای عالیخانی و جناب اسمعیلی از استاد کارنگ طیاری تقدیر به عمل خواهد آمد....