انجمن علمی گرافیک

مرکر علمی کاربردی و فرهنگ و هنر البرز واحد 1

انجمن علمی گرافیک

مرکر علمی کاربردی و فرهنگ و هنر البرز واحد 1

انجمن علمی گرافیک

انجمن علمی گرافیک در آذر ماه 1393 با اهداف پژوهش و حمایت دانشجوبان رشته هنر وبه خصوص رشته گرافیک شروع به فعالیت نموده.


کانال تلگرام انجمن علمی گروه گرافیک : anjomanegraphic@

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

اولین برنامه ماه ممیز حضور بر مزار استاد و شرکت در جلسه گپ وگفت تاریخ گرافیک با حضور استاد عباس مشهدی زاده می‌باشند ازطریق زیر ثبت نام کنید

 @zohrealavi71

09212405514

 Parisashiruzadeh@gmail.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۰
زهره سید علوی

به مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالگرد درگذشت مرتضی ممیز (استاد گرافیک ایران) ویژه برنامه هایی تحت عنوان "ماه ممیز" در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان البرز برگزار می شود. شایان ذکر است که ویژه برنامه "ماه ممیز" برای سومین سال پیاپی در استان البرز برگزار می‌شود.


این ویژه برنامه ها به همت انجمن علمی گروه گرافیک دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز و با همکاری بنیاد ممیز و حوزه هنری استان و پرشین لوگو انجام خواهد گرفت.


مزدک کیانی دبیرویژه برنامه " ماه ممیز" با اعلام خبر فوق افزود: بنا داریم جهت گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد گرافیک ایران برنامه های مختلفی را در آذرماه جاری تحت عنوان "ماه ممیز" به میزبانی دانشگاه فرهنگ و هنر البرز برگزار کنیم.


وی ادامه داد: برگزاری ورکشاپ طراحی نشانه با حضور استاد اسدالله چهره پرداز، رونمایی از کتاب نگاره2 (که در برگیرنده مجموعه نشانه‌های دانشجویان گرافیک استان البرز است.) برگزاری نمایشگاه پوستر دانشجویان مرکز فرهنگ و هنر البرز، حضور بر مزار استاد ممیز و بازدید از اتودهای استاد ممیز در خانه هنرمندان از جمله ویژه برنامه هایی است که در این ماه برگزار خواهد شد.

کیانی با تاکید بر اثرات مثبت این گونه کارهای فرهنگی و علمی در رشد و تقویت نسل جوان فعال در این عرصه تصریح کرد: هدف اصلی از اجرا و برگزاری این برنامه ها آشنایی نسل جدید هنرجویان و دانشجویان رشته ی گرافیک در استان البرز با شخصیت و آثار استاد ممیز و همچنین تقویت در زمینه های مختلف گرافیکی است.


شایان ذکر است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این ویژه برنامه ها می توانند با شماره ی 09357073775 (نوروزی / مسئول روابط عمومی انجمن علمی) تماس حاصل نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۹
زهره سید علوی